Åhhhh...

Asså verkligen så himla fin<3 Den dagen jag steg in i Lagbo Stall fastnade jag för Molly! D vart nå speciellt me henne. Jag gick in till henne, hennes ögon lyste så fint som mina gjorde när jag först såg denna underbara ponny<3 Hon var den finaste, snyggaste o snällaste ponny jag någonsin sett i hela mitt liv. För ungefär 1 och ett halvt år sen fick jag chansen att bli skötare på henne, lärde mej känna henne och vi utveklades mer och mer!! Jag har många gånger haft svårt som när jag inte kunde styra henne så bra.. Men min underbara ridlärare har hjälp mej mkt och d har blivit mkt bättre nu! Är så glad att fått träffa denna ponnyn och få vara skötare och allt på henne<3 Vi ska fortsätta kämpa och göra vårt bästa. På tävlingar har jag misslyckats, rivigt hinder och ramlat av, men jag ska fortsätta kämpa! Träning ger resultat. Molly är inte precis den lättaste ponnyn jag ridit men d är så bra för då måste man träna, träna och träna för att bli bättre och bättre o bättre;) Jag älskar henne mer än någon kan någonsin tro<3

Kommentarer
Postat av: Amanda!!

Fin blogg!
Allt bra?

Svar: Joddå, sj?;)
Tuuva

2012-07-24 @ 19:13:36
URL: http://Pandiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0