Horseluuv.blogg.se

Min blogg har utvecklats mer och mer. Sakta men säkert! Eller ja, om ni tänker flera 1000 läsare så vare inte det jag menade.. även om min blogg inte är jättevälbesökt, känd osv är jag ändå stolt över mej själv! Jag har lixom bara blivit länkad av 2 bloggar. Har byggt upp den här bloggen själv. Känner mej stark och vill komma upp! Jag SKA fortsätta min väg upp i bloggandet och så äre bara. Det kommer ju olika personer och kommer in och tittar! Vissa som inte ens håller på med hästar! Mode, musik, shopping.. allt! Allt började ju med en blogg som inte hade nå läsare alls! Och nu äre iaf bättre. Statestiken blir högre:) Jag tycker att det är roligt att blogga!! Sen om inte vissa vill läsa min blogg så då äre bara så! There is nothi'n ya can do. hoppas att ya understand;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

så söt bild!

Svar: Taack sött;)
Tuuva

2012-07-16 @ 21:21:58
URL: http://matildaahdrian.blogg.se
Postat av: julia

vilken söt bild!:)

Svar: Ja;)
Tuuva

2012-07-17 @ 12:03:36
URL: http://jjuliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0