Sry för grymt dålig update! Men har varit borta HELA dagen:)


Kommentarer
Postat av: Marina

Sv : Allt, e la bra med mig. Om du vill ha en stor blogg måste du verkligen statsa på bloggandet. Du måste uppdatera lagom, 6 inlägg per dag ungefär. Skriva om olika saker, hästar, mode, musik, din vardag, outfits and other stuff. Skriva mer än bara t.ex. Ja, idag var jag i stan. Köpte detta och detta. Nu ska jag käka. Utan skriva t.ex. såhär : Ja, nu har jag vart i stan, var med ett par kompisar. Hade grymt kul ! Vi var inne i olika butiker, kollade runt och hittade till slut denna toppen. Asså skriva mer om varje sak.

Ta nya bilder, inte använda samma om och om igen utan förnya bilderna lite.

Som du säkert förstår så blev jag helt PAFF när några bloggläsare undrade om jag kunde ha en bloggträff !

Lycka till med din blogg, vet att den kommer bli stor !!

Svar: Ja tack för tipsen:) förstår att du blev helt. WoW lixom när de ville ha blogg träff!
Tuuva

2012-07-10 @ 10:12:31
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0