stallet, stallet, stallet, stallet och mer Lagbo!

hej! Idag åkte jag till stallet 9 med Matilda. Vi tog in Movis och Ponti och lät de äta en stund innan vi började borsta!
när vi hade borstat de klädde vi på oss hjälm o väst och sedan sadlade vi ponnysarna:) Efter det så satt vi upp och red ut en sväng i skogen. När vi kom tillbaka så borstade vi de och sen släppte jag ut Ponti medan Movis fick vara kvar i stallet och bli ompysslad;) När jag sedan hade släppt ut Ponti i hagen så tog jag in Molly. Då när jag hade tagit in henne så borstade jag henne en stund innan jag smörjde tränset. Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar och sen när jag har ätit så kör mamma mej till Lagbo, jag ska sova där med Matilda och Wilma! Riktigt kul med tjejkväll i stallet♥ Ja, så då kommer jag inte hinna skriva mer ikväll. Puss på er, skriver mer imorrn:)

Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

vi önskar dig en bra start på denna vecka :)

2012-04-30 @ 11:00:03
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0