Tursdays end..!

hellosan♥

idag så har jag först o främst vart i Uppsala och köpt målafärg, ska måla om i rummet! asså jag o Emma (min lillasyster) och mamma o pappa ska byta rum såatt jag och Emma ska få mammas o pappas o de får vårt :) sen så kom vi hem, o 17:00 red jag och mamma ;) mamma red Bestman o jag red Kosmin. Jag fick nåra riktigt bra galopp fattningar så jag var väldigt nöjd med min lilla kille..♥ Jag har inte hunnit vara nått på lovet hos Molly nu utom förra helgen men jag har inte haft så mkt tid, men hade tänkt åka en kortis till henne imorrn så jag hinner säga glad påsk och allt! :D
Och sen så ska vi oxå vara häst vakt åt Billy o Jansson;)

jo men jag tror att det räcker nu! PussHej♥


Kommentarer
Postat av: matildamovis skog

Good!!

2012-04-05 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0