Kosmin

När jag är me honom känns d bra. Jag får alltid ett leende på mitt ansikte när jag ser honom, känslan ÄR obeskrivlig!
Tänka sej vad som kan hända på bara 1 enda år, massa. Lixom när han kom så skulle jag inte äns kunna tro att vi skulle bli såhär nära<3 Han är den bästa hästen jag någonsin träffat, Punkt slut.  Kan nästan gråta föratt jag är så lycklig över att få ha honom! Bara att se på han gör mej lycklig:) Kommer ihåg första gången jag red honom! Me ledare och allt. Han rör sej me stora sköna steg<33 Njuter av varje minut!! Helt underbart.. Tänk att vi har kommit så långt nu. Från att skritta me ledare till att nu galoppera för fullt:) Känns verkligen som att vi kan lita på varandra nu. Såklart fortfarande saker som han inte har lärt sej me han är jag ung och lättlärd så;) jag var den första att sitta upp på honom efter att han hade flyttat hit!! Tillsammans har vi utvecklats på ett år, allt från att ta honom in och ut från hagen till att borsta och fodra och SIST rida! Så vi han ju lära känna varandra jättebra innan jag red honom:) Viktigt d och sen så va han ju bara 4 år gammal så grymt otroligt att han e så duktig för att bara va 5 år nu;) Undra hur han är om 5 år?! Snöggo!;) Första galoppen då han bockade me mej på ryggen för första gången, alla minnen! Roligt att titta tillbaka och inse hur långt man egentligen har kommit..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0