Marina<33

hon kör sitt eget race, hon vill nå toppen och d SKA hon göra! ingen kan veta hur mkt hon vill d hära. Hon klarar av att ta ALLA hårda smällar inom bloggning..! Jag och även många andra ser nu upp till henne som en stor förebild. Jag vill att min blogg ska bli lika stor som hennes, me äre jag som avgör d? nej, d är ju ni som måste klicka in på bloggen för att bilda upp min statestik!! me nu tillbaka till Marina, Hon är stark, envis och duktig..<3 Kanske är d just de tre sakerna som gör att hon har kommit så långt, föratt man KÄMPAR ditt. Man kan ju lixom inte komma dit utan att göra ngt;) (blev nå konstigt me Freyahs dator så kan inte ladda upp "Xoxo Tuuva") puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Söt blogg! Var gärna med i min länkbytesstund, enda chansen på läänge!
Kramis

2012-08-10 @ 21:44:13
URL: http://agnesochponnyn.blogg.se
Postat av: Marina - Ryttare

Asså Tuva .. det här inlägget kommer komma upp på min blogg nu. Du är seriöst .. bäst ..

Svar: Allt e ju 110% sant så;)
Tuuva

2012-08-14 @ 13:10:28
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0