Ridningen, allt..

Asså har tänkt på saken och ingen kan förstå hur mkt jag älskar Kosmin!<33 han e så speciell att d inte går att ens förklara me ord hur jag känner.. Ska bli helt otroligt kul att få börja rida igen, vill skaffa en medryttar ponny faktiskt:) Lite ponny sugen just nu;) Kanske oxå lite tävlings sugen! Me vill så gärna ha ngt nytt lixom.. asså såklart att jag har kvar Kosmin och rider honom och sköter om och så me att man kanske kan få me en ponny nån gång i veckan sådära. Hoppning såklart<3 Vill börja om lite! Har några planer som e nästan helt bestämmda me vill inte skriva ngt innan jag är 110% säker påre.... Ajja vi får se hur d blir! Har ju Kosmin som prioritering no1 lixom me sen så hinner jag ju inte rida honom varenda dag, kompisar, läxor osv. ya know?! me aa.. e hos honom varje dag och även om jag inte är där länge så försöker jag iaf få in någon liten mys sund sådär<33 Mm me tillbaka till ponnyn nurå, ska leta lite nu här på internet på kvällen en stund;) hoppas att jag hittar ngt bra som jag vill bli skötare/medryttare på. hmm........... nu måste jag dra och leta lite efter en passande ponny!:) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Markusson

Dom busade runt som galningar igår när jag red förbi med Fatima :) bockade o brallade allt de orkade .

2012-08-27 @ 06:16:58
URL: http://Nattstad.se/hannamarkusson
Postat av: Hanna Markusson

Dom busade runt som galningar igår när jag red förbi med Fatima :) bockade o brallade allt de orkade .

2012-08-27 @ 06:16:58
URL: http://Nattstad.se/hannamarkusson
Postat av: Hanna Markusson

Dom busade runt som galningar igår när jag red förbi med Fatima :) bockade o brallade allt de orkade .

Svar: haha ja, kan tänka mej;) Hur mår din underbara lilla Fatte då? saknar alla i Lagbo!..
Tuuva

2012-08-27 @ 06:16:59
URL: http://Nattstad.se/hannamarkusson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0