Svarar

 den här tjejen;Värsta känslan? att inte kunna göra d som gör mej glad pga, ngt jag själv har gjort!  du någon gång tänkt "nej, nu lägger jag fan ner bloggen"? Pressen me tiden att hinna blogga har gjort att jag har tänkt så:/ Hur hög statestik har du per dag ungefär? upp till ca. 30:) Drömjobb? venne;) Vad tycker du om min blogg? (http://mirramarika.blogg.se) grym ofc<33 Hur många gånger har du ramlat av? :P 15:p Det var några frågor :D Säg till när du svarat på dem :) jaddå;)
 
den här tjejen:
hur kom det sej att du började rida? tyckte om hästar, ville testa rida... vad är ditt bästa hästminne hittils? :) första galoppen på Kosmin, känslan går inte att beskriva!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0