hellosan;P

hällå<3 

idag har jag varit i skolan osv. vi åkte skridskor, det var väl kul men jaa var väldigt ostadig även fast jag åkte förra
veckan oxå! sen åkte jag hem o satt på mej stallkläder o sen åkte till stallet (lagbo).  när jag kom dit så gick jag till Molly, har saknat henne jättemkt!  jag var i stallet ett tag o sen åkte jag hem, åt mat, gjorde engelska läxan o nu sitter jag här o skriver om hur dagen har sett ut o såå..... :D  imorn ska jag va me matilda<3 o sen åka till stallet med henne för det e ju ridlektion!!  inte så mkt till att berätta om nu det var väl allt! puzzz<3



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling. Snygg blogg. Puss. Mamma

2012-01-24 @ 20:09:03
Postat av: nazzie!<3

puzz!!<3(L)

2012-01-25 @ 14:29:04
URL: http://jassefrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0