kosmin och sen molly;D

hejsaan!!!

idag vaknade jag 8 men jag kännde för o dra till halv 9!  efter det så gick jag ner åt frukost o sen gick jag ner till kosmin<3  där var jag till ungefär halv 10, borsta, sopa, mocka, fylla vatten osv.   när jag hade fixat iordning o visste att han mådde bra så gick jag hem:)  hemma så satt jag på mej teckbyxorna och sedan åkte jag till Lagbo.  där tog jag, nåra andra ut höbalar o annat som skulle fixas åt hästarna;)  när allting var klart så borsta jag Molly ett tag. när alla hästarna var borstade så red vi ner till dubbelåkrarna:P  jag red ju såklart Molly:)  jag värmde upp henne såatt hon kunde göra halt, backa osv.  när jag hade värmt upp henne i skritt, trav o galopp så rejsa vi lite:P   efter det så red vi till Lagbo, sadla o tränsade av hästarna o borsta de, släppte ut de:)  sen så måste man ju göra klart stallet.  jag åkte hem halv 17.00.  kl. 19 ska jag till Kosmin o ta in honom för natten!:)det här en en av mina guliga sköthästar!!:)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0