stallet, stallet o mer stallet;)

hallå där alla:D

i lördags så var jag i stallet, red och borstade Molly o sov över där med en kompis<3 det var jättekul!  sen igår så tog jag in Molly kl. halv 8- 8 nånting tror jag! sen lät jag henne äta medan jag putsade träns och sadeln. när hon hade ätit klart så borstade jag henne ganska länge o gav henne en tuss hö medan jag åt lunch:)  när jag hade ätit med min kompis så tog vi ut hennes häst o longerade henne (hästen heter Kråkan)  hon var full av många bockningar!!
när hon var klar med det så tog vi in Kråkan o så lät vi de stå inne ett litet tag innan vi sadla de och sedan tog ut de på banan o satt upp<3  sen red vi i hagen.  suuperkul:D  jag värmde upp henne först o sen så galloperde jag lite men det vart mest skritt, trav o lite gallop eftersom jag ändå hade galloperat på henne i lördags så körde inte jag så mkt gallop!  det var väl allt så heejdå<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0