tredje skoldan!

hejj<3<3

idag har jag varit i skolan.. jag önskar att det fortfarande var jullov! jag saknar att gå ner till stallet varje morgon o mysa med hästarna:) det ju det skönaste som finns... men det hinner man ju inte innan skolan:( så då får det bli efter skolan istället! ikväll ska jag nog gå ner till stallet, göra iordning o sen ta in kosmin;P det är synd att jag inte
har kunnat rida honom på ett tag nu föratt det är så halt på banan men jag hoppas att isen går bort snart såatt det
går att rida igen:D ihelgen ska jag till lagbo (där Molly står) o rida henne:)

ska lägga upp lite gamla bilder sen i sommras till jag får de nya bilderna som togs nu på vintern:D
hejjdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0