As long as you live I will have a place in my heart just 4 you!

Kom hem från stallet för ett tag sen. Först körde vi Bestman (inte jag). Sen så hoppade jag upp på Kosmin och red i nån halvtimme tror jag! Somsagt så tränade jag på att han skulle lysna lite mer på vad jag ber honom om:) Det gick riktigt bra och jag är helt nöjd, men vill ända öka på lite i galoppen så ska träna lite mera på att hålla in honom! Han är ju fortfarande unghäst men trots det så lär han sej fortfarande saker lätt. Men snart tror jag att jag ska ta en dusch och efter det läsa lite sen blire SOVA:D Sticker o duschar nu.. pusssss
Min drömhäst jag funnit♥

Kommentarer
Postat av: tre tjejer

fråga till frågestunden: vad är din största dröm? :) svara på bloggen tack och skriv gärna någon fråga i frågerutan :)

2012-06-07 @ 21:46:38
URL: http://www.thelittlegirls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0