:

Listan igen!

35. Snabbmatrestaurang: Burger King.. tror jag;)
36. Senaste sjukhusvistelse: dont know!
37. Favoritdricka: cola
38. Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vitt.. häst tapet:P
39. Hur många gånger kuggade du på körkortet: -
40. Var är du om 10 år: en lycklig 21 åring..
41. Vem fick du senast e-mail från: reklam:/
42. Är du dömd för något brott: fan ele? klart inte!
43. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: HÖÖKS, lindex elr h&m
44. Vad gör du när du är uttråkad: går till stallet elr ringer en kompis:)
45. Fras/ord du använder (för) ofta: fan, svärord osv.
46. Vän som bor längst ifrån dig: Maja
47. Vad retar du dig på:
48. Det bästa du vet: Kosmin, Molly och mina girls
49. Läggdags: somnar oftast runt 11 tiden;)
50. Vem tror du kommer att svara snabbast på det här: what?
51. Vem/vilka tror du kommer låta bli att svara: ?????
52. Vad är klockan: 12.48 men kommer vara senare sen när jag sparat inlägget..
53. Favorit beatle: ?
54. Favoritlek: brukar inte direkt "leka" lekar elr så..
55. Favoritfilmmusik: -
56. Skostorlek: 35-36 beror på! kan ju vara en stor 34 tex.
57. Syskon: 2 systrar och 2 brosor:D
58. Favoritpålägg: ost elr gurka
59. Om du skulle skänka bort pengar: barn i andra länder
60. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dej
61. Bästa bok du läst: Klara bökerna
62. Är du internetberoende: tell me about it..haha
63. Favoritdjur: hästar ofc.
64. Gillar du snö: nej asså inte så värst!!
65. Favoritglaglass: vanilj
66. När köpte du något åt dig själv sist: kläder tror jag
67. Är du långsint: gryyyymt
68. Favoritgrupp/artist: Jason Derulo, Adele
69. Vilken är din bästa egenskap: Ärlig
70. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Vara lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0