Gomorrn och svar på frågestunden!

1.Om du bara fick ha ett djur vilket djur skulle du vilja ha då? Häst, katt eller hund? Häst;) 2. Vad gillar du mest: hoppning eller dressyr? hoppning satsar jag mera på! 3. Vilket är ditt favorit ämne i skolan? Oj.. Mm det är nog engelska och matte:)
Marina: Vad är det högsta du har hoppat ? Med Molly äre 80cm.  Ponny eller häst ? häst:P Katt eller hund ? Katt Favorit ras bland hästar ?? shettis..(:
Saga: gillar du twilight? Nej! sommar vs vinter SOMMAR!! foki vs kissie Foki.. läser inte Kissie så ofta! har du haft andra bloggar? Nej jag har bara bloggat på horseluuv:) läser du nellieberntsson.se?Yees box:D bästa vän/vänner? Matilda är min bästis men jag vill inte bara ha en bästis utan oxå många vänner;) vilken typ av musik gillar du? grymt mkt:P syskon? :) 4 st:) Men jag säger inte typ "låsas syster" elr så utan ALLA 4 är mina syskon! min stora syster en annan mamma men samma pappa! osv.
 
Hoppas att ni fick bra svar;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: molly-drömmen om att bli modell

sv; toppen med mig! :D

2012-06-21 @ 11:55:34
URL: http://mylifeasmollly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0