svar på frågor!

Marreh HÄR :

1. hur länge har du haft din blogg? Sen januari 2012..
2.hur många inlägg gör du om dagen? Försöker göra ca. 3 men ibland så hinner jag inte blogga!
3. hur gjorde du din header? Den tog jag bara från "tema" på blogg.se, medan jag väntar min nya
header;)
4. vad heter din häst?
Jag har ingen egen häst men jag en nordsvensk travare som grannen äger men jag är där nästan varje dag och rider/sköter om honom (medryttare)! Sen har jag oxå Molly, Lagbos ponny som jag är skötare på:)

Marreh, Elli, Jasse HÄR :

Vad är min största dröm? inom häst så är det väl typ att bli hoppryttare!

Hoppas att ni fick bra svar på era frågor! pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0