inge blogg lust..

hejjsann...  sitter här o chillar o aa inte så mkt mer!  har inte så mkt blogg lust igentligen men jag har inte skrivit på ett tag så nu får jag väl göra det..;)  jag vet att jag har sagt att vi ska åka till England men blev ändrat tills imorn!!  ska nog packa ikväll tills imorn ska nog inte ta med mej så mkt mer än smink, smycken och lite kläder för jag ska nog köpa mkt där♥  ska bli skitkul att äntligen få träffa släckten i England!!!!!  de brukar komma hit o hälsa på på sommrarna men det ska bli kul att åkte dit istället..♥ nu ska jag länka nåra bloggar:

www.juliettebergkvist.myshowroom.se

www.mmaotviilsdass.blogg.se

jassefrohm.blogg.se

fokis.se

dothebestyoucanwithwhatyouhave.blogg.se

faststrongandsmooth.blogg.se

shettisgirls.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0