Hopptävling SOOOON!

Japp:) snart blire hopptävling..♥ Troligen på Molly:D Aa jag har ju lite problem där med styrningen och så.. kanske inte det är ett stort plus på tävling och så lixom men det är bara att träna:) Om ni typ undrar varför jag inte bloggar så mycket om Kosmin och så är framför allt pga. tidsbrist med alla hästar, läxor, kompisar osv. Jag har dåligt sammvete över den saken eftersom vi alltid varit så nära lixom på det sättet! Men det är ju snart sommarlov och då kommer man ju att hinna så mycket mer än den tiden man har när man går i skolan. 16 sticker jag till stallet med min bästa? Matilda såklart:) Glad tjej säger hejdå nu♥ Your more than beautiful, you are more than awsome you are more than words can speak♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0