dagen .. min dag

 
Vaknade , gick upp drog på mej stallkläderna och gick till stallet , Kosmin . De hade redan tagit in alla 3 hästarna och fått sin morgonfoder :) När de hade ätit upp tog jag ut Kosmin i deras stora hage för att beta ! Sen tog jag o gick hem , satte på mej jeans o ett vanligt rosa linne . Fixxade mej , no makup ! Sen drog hela min goa familj upp till Stockholm för att fira min moster och gå på målar utställning ,,.. osso åkte jag , mamma och Emma ut till Täby centrum o shoppade :) Fett nice dag me alla goisar .. har inte kunnat blogga alls idag för att min mobil va typ helt död o hade 0 tillgång till datorer :/ så bloggen har fått lida lite idag me ,.. inte mitt fel ! Puss
alla tre goa bröder , idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0