Ni. Bloggen. Allt.

Tänker på min blogg, min blogg som inte skulle klara sej utan er! Ni har byggt denna blogg ihop me mej som jag har haft i ungefär ett halvår. Har vart glädje, skratt, leende, glädjetårar, tårar.. Mkt! Me genom denna korta tid har jag fått me mej några riktigt förvånande människor. Som hjälpt mej genom vägen, Marina!<3 den som alltid är där för mej, har jag några problem me bloggen är d hon som hjälper mej, chattade lite igår kväll... Asså gud. Love that girl..! Så himla kul att bara snacka om vad som helst, självklart mestadels bloggen. Riktigt kul att vi lixom förstår varandra på ett bra sätt!:) blir glad när jag tänker på henne, grym tjej! Punkt slut. Känns för vissa tillfällen att jag inte skulle ha klarat av allt me bloggen som ska hinnas och sånt om hon inte hade vart där vid min sida..! Känns som att d bara går bättre och bättre me bloggen tack vare den underbara Marina..(: Hon har skrivit ett läsvärt inlägg på sin blogg (www.meagaiin.bloggplatsen.se) som jag absolut tycker att ni ska läsa om ni inte redan har gjort det!! Handlar om henne och hennes bloggresa tsm me hennes bloggläsare.., LÄS! Aa me jag vill bara säga att jag tycker ni e bäst och jag älskar er verkligen<33. Love you people!
Fick denna av Marina;


Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

I LOVE U !

2012-09-16 @ 13:47:44
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se
Postat av: Marina - Ryttare

Sv : Tack för att du finns !! <3<3

2012-09-16 @ 14:39:49
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0