Världens sämsta update

I know, MEN jag har haft fullt upp me annat! Så bloggen har tyvärr fått lida lite. me nu så:) Mormor och morfar kom imorrse och d vart skönt att slippa va hemma själv. Spelat lite Wii och sånt som underhållt mej under tiden jag va ensam;) Iaf så har jag inte några planer för kvällen så jag antar att jag bara sitter vid datorn och checkar era bloggar och sånt, kanske lämnar jag ngn kommentar eller så på bloggar!.. Me känner mej mkt piggare och friskare nu, förskydlingen är typ nästan borta och ingen feber!!:) Tack och lov<3 bloggar later on och ska inte ha ngn sämsta update heller, tack för alla kommentarer och statestiken<33 Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0